marți, 29 septembrie 2009

1 iunie 2009 Ziua Copilului-Concurs de poezie religioasa la Biserica "Sf Lazar"

Frumoasă ziua aceasta...(doar e Ziua Copilului)...dar cam încărcată...(pt mine...nu știu și cazul celorlalți)...mă gândeam că nu mai ajung...am avut puțin timp și multe de făcut...când eram la Carrefour(am cântat la un spectacol) am zis că nu mai ajung să recit...credeam că a început concursul...dar după ce am cântat la carrefour aflu că cei din clasele a5a şi a6a nu ajunseseră, deoarece nu venise dna Coman...şi vorbind cu dna prof Cristina Barnea am stabilit să mă duc eu la scoală şi să ii aduc pe acei elevi...dar sunând-o pe sora mea, Elena, aflu că a plecat cu toți cei care așteptau(de aproape o oră) în drum spre biserică...asta îmi mai lipsea!...să aflu ca ei plecaseră...însă m-am liniștit când am văzut că au ajuns cu bine(nu credeam că Elena mai știe drumul...ea e mai uitucă)...și am ajuns și eu într-un sfârșit...și după aproximativ 5 min a început concursul...eram bucuroasă că am ajuns de la început(credeam că am să întârzii și ii spusesei doamnei prof de religie să mă treacă la sfârșit pe lista cu participanții)...
Astfel am vizionat tot concursul, care i-a speriat pe unii elevi...au avut emoții și nu au putut continua poeziile pe care , poate le știau pe dinafară...unii au luat-o prea în serios și chiar au început sa plângă...eu, împreună cu colega cu care am recitat "Divina călăuză" de Vasile Speranța, Diana, am luat premiul întâi cu zâmbetul pe buze(cu toate că ne-a ținut dna directoare adjunctă în suspans deoarece a început cu mențiunile)...îmi aduc cu drag aminte de reacția Dianei la vederea tuturor concurenților care s-au încurcat..."dacă ma încurc și eu?...nu...eu mă duc(suflecându-și mânecile de la bluză si aranjându-și gulerul):))" cu un curaj deosebit...şi prin această atitudine ne susțineam una pe alta și astfel nu ne-am încurcat,am avut încredere în noi și am luat premiul întâi...
După concurs am ieșit afară și am făcut poze:))...Roxănica(cea în roz) era prea comică...la început nu vroia să facă poză dar apoi...:))) "hai să facem poze"...până la urmă din acea fetiţă timidă s-a dovedit a fi o fetită curajoasă..ba chiar ne-am împrietenit...și nu pot să uit acel gest al ei când Andrei, băiatul din 6C a vrut să facă o poză cu ea și a pus mâna pe Roxănica...iar ea a zis: "ia mana...tu nu ai voie!!!" :)):))=)) și Andrei nu a avut de ales...dar am avut parte de o porție bună de râs...frumoasă acea zi cu multe întâmplări hazlii..vreau să mai particip la astfel de concursuri...(cu toate că particip la multe)...
Frumoasă aceasta zi și chiar s-a marcat Ziua Copilului prin aceste activități...(la Carrefour am primit dulciuri iar la biserică diplomă,o carte cu poezii de Sofia Timofte și revista "Epifania" editată de biserica Sf. Lazăr)...mai vreau astfel de zile...anul trecut de acesta zi importantă pt noi am fost la Bucium...frumos și acolo...















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu