marți, 29 septembrie 2009

10-13 Aprilie 2009-excursie la Moeciu,Sinaia si Brasov

O excursie mult asteptata...si a sosit intr-un final... Impreuna cu dna diriginta am hotarat sa mergem la munte...Am mers 40 de elevi si vreo 10 persoane mari.

Prima a zi am vizitat 2 cetăți strejăreşti: Prejmer și Hărman.




Apoi am vizitat Prima Scoala Romaneasca din Brasov, unde domnul Vasile Oltean ne-a dat multe explicatii in legatura cu aparitia scolii,a scrisului dar si a lumii in care traim...ne-a explicat cu multa blandete ceea ce suntem in prezent si ceea ce am fi putut deveni...acest domn m-a impresionat foarte mult prin dorinta lui de a explica celor din jur totul in cel mai clar mod.

Dupa care Castelul Peles...


Rasnov...

Apoi a urmat Castelul Bran...un gol total unde am platit 6 lei pt a vedea NIMIC...

Dupa care am mers la Biserica Neagra,Piata Sfatului,Casa Muresenilor,Poiana Brasov



Iar aceasta excursie s-a incheiat cu un concurs de dans...eu si colegul meu am luat locul 2

2 comentarii:

  1. Deci [;))] Offf ce desteapta e pretena mea [>:D<] care are blog acum [:))] Hai fath ca pana acum e frumos [:P] L`am luat asa de la inceput [:-"] Pfff...da ce excursie frumoasa a fost [:x] De ce exista verbul "a fost" ? [:-S] [:-<] Mda vremuri..



    Alee3 [:x] a ta [;))]

    RăspundețiȘtergere
  2. :)):))pana acum;))...da...vremuri frumoase...ce au trecut...pff...ce pacat...o vom lua pe alte drumuri de la anul:((:((...dar ne mai intalnim noi cand avem timp:>:>...nu?...ca doar nu plecam din scoala si uitam ca am fost colege si cele mai bune prietene;)...>:D<

    RăspundețiȘtergere