miercuri, 30 septembrie 2009

19-20 septembrie la Parcovaci,Harlau

In weekend-ul 19-20 septembrie, împreună cu domnul prof. de geografie Vasile Papaghiuc și încă 11 elevi din scoală am mers la un concurs de orientare turistica organizat la Hârlău în satul Pârcovaci.
Acolo am avut un traseu în pădure unde trebuia sa găsim niște obiective ce au fost plasate în diferite colțuri ,pe care le căutam cu ajutorul unei hărți.
A fost o provocare pentru toți deoarece a fost concurs. Cine găsea toate obiectivele(fiecare obiectiv având câte un compostor unic pt a ne da seama dacă s-au găsit toate) și composta pe hârtia de concurs în locul corect și scotea cel mai bun timp(viteza conta) era pe primul loc...Nu am reușit sa iau primul loc deoarece m-am încurcat în unele locuri și m-am rătăcit puțin dar am găsit drumul bun și am găsit fiecare obiectiv astfel aflându-ma pe locul 2. Au fost 2 etape ale concursului...2 zile în care ne-am amuzat fiecare cu traseele pe care le-am încurcat...Dupa concurs s-a făcut și o discoteca(eram noi cei de la sc Ion Ghica Iași, un grup de la liceul Alexandru Ioan Cuza Iași, un grup de la Tomești, un grup de la Bârlad și un grup de la Roman).
Când am ajuns acasă am povestit tuturor ce am făcut deoarece mi-a plăcut foarte mult și mi s-a părut ca am stat mai mult de 2 zile în acel sat retras în care ne-am distrat de minune și ne-am mărit grupul de prieteni.























2 comentarii:

  1. Deci : prea frumosss [:x] Mai vreau o data,de doua ori...de mai multe ori [:))] A fost prea misto pt k ne`am distrat [pt k am ras,pt k am dansat,pt k am alergat pana nu ma puteam,pt k am cunoscut alti oameni] Doamneee prea multe..si nu putem uita de cabanutele noastre cu aerisire si de becul ala [:))] cum se inchidea si se deschidea la miezu` noptii [:))] cum ne puneam una pe alta sa`l inchidem...cum eram obosite si am uitat si de miros si de patura si de TOT [:))] cum ne`am distrat la disco facut de baieti [;))] Offf amintriri [:x]



    Te`am pwpat [:P] Semnat : Alee3 [:*] [:))]

    RăspundețiȘtergere
  2. da...prea fain a fost...mi s-a parut k am stat mai mult de 2 zile..la anu' mergem iar nu??:)) k ne-a promis domnul de geografie:>:>...sper sa nu uite:)):))...oricum...le avem pe surorile noastre care ne spun;)


    Te-am pupat si eu;;):P:*

    RăspundețiȘtergere